Tell the devil Hi when you get back to where you're from...

Publicerat: 2011-12-27 Kl: 20:32:45 | I kategori: Allmänt


Jag fick ett mail.



Av exets nyas ex.
Ni vet, han som ringde mig förra veckan.
Han har kollat upp mig nu.
Hört att jag är en bra tjej.
Tycker att jag ser snygg ut på Facebook.
Och han tycker såhär, att han är ju singel...Och jag är ju singel!
Jamen, då kan ju vi träffas!

...

Självklart!
Det låter som en strålande idé!
Vi kan ju ha delad vårdnad om barnen och äta parmiddag!
Och sen kör vi casual wednsdays med frubyte!
Ingen behöver vara uttråkad mer - inte vi, inte exen, inte grannskapet eller resten av Gotland!
Vi kan faktiskt ensamma förse hela världen med smaskigt skvaller!
...

Jag tackade nej.
Och ska nu radera mig själv från Fejjan.




(Jo, jag fattade syftet med mailet. Jag är mer, live and let live. Han verkar vara mer, die or get revenge.)

Kommentarer
Postat av: Emma G

OMG! Vad är det för en go gubbe!? Menade han allvar?



Kunde ju varit en idé om planen var att sänka besökssiffrorna i Kneipbyn, alla skulle ju åka och titta på "lyckliga" familjen... asg!



Underbar bild dessutom!

2011-12-27 @ 22:14:52
URL: http://emmitas.blogg.se/
Postat av: Anna S

Men guuuuuuuuuuuuuud! Jag tror jag dör!

Är han på riktigt eller?

Vilken underhållning det blev det här spektaklet. Nu kan du inte chockera oss mer va?



På torsdag kommer brollan hit. När går båten.

Pussssss

2011-12-27 @ 22:51:24
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Johanna

Men herreguuuuuuuud... Hahaha... Behöver jag säga mer?

Eftersom ja läst din blogg ett tag så vet jag att där inne hos dej finns ett jävlar annammat.. Ta fram det nu och lägg ner den här skiten. Du är värd en riktig saga..

Kram



P.s vi tänkte åka till Gotland i sommar.. Vågar man det? :)

2011-12-27 @ 23:14:13
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/
Postat av: Anna S

H är säjkert inte medveten om vad han gett sig in i. Eller jo, han borde ju vara medveten vid det här laget med tanke på hur hans nya flammas ex dundrar fram.

Förstår att DU inte vill ha mer drama. Men för oss som läser på avstånd är det rätt kul. Inte att du drabbas SÅKLART men drama är alltid lite kul, på avstånd.

Eller inte alltid kanske men oftast.



Ska höra med David (som bror heter) om du kan slagga där på torsdag. Men det är nog inga problem.

Jag kan annars kasta ut mannen min så kan du coh jag dela på dubbelsängen.



// Kajsa

2011-12-27 @ 23:24:08
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Ida

Det finns tydligen folk till allt!

Är det på ön det händer alltså, kanske borde flytta dit pga alldeles för lite drama i mitt liv ;)

Men nej just, det var ju slut med sånt. Du och jag förtjänar ju bara det allra bästa från och med nu!

BTW så kan jag inte annat än älska att du delar med dig av galenskapen, du är och kommer alltid vara så jä*la härlig och du har verkligen förmågan att fånga det i text!

Kraam

2011-12-27 @ 23:38:29
Postat av: Cinnia

Ida;

Du är välkommen på studiebesök!

Och det här är ren och skär terapi för mig, utan bloggen hade jag suttit och bölat dygnet runt. Men man får ju välja vilken sida som ska visas. Sen kan jag tillägga att idag är en bra dag, har bara gråtit en gång! Life's a bitch and then you marry it - or not.

Hur mår du?

Puss & kram!

2011-12-27 @ 23:46:03
URL: http://cinnia.blogg.se/
Postat av: Anna S

Men hallå. Jag är också oemotståndlig. Eller jag kanske var, för sisådär 10 år sen.

Nu är jag mest bara en himla trevlig prick att umgås med.

Gråt inte!

Tänk på hur trevligt vi ska ha på torsdag ist.



Nattinatti svägis

2011-12-27 @ 23:54:32
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Emma G

Gråt inte över det där exet! Ta ditt pick o pack och flytta till grannön, där har du nog större chans på "The partridnge" (C-F)! Har hör att han brukar hänga där om sommrarna... ;-)



Skämt åsido, du verkar vara en toppenpingla! "Sårkarna" måste stå på kö!



Kram

2011-12-28 @ 00:28:11
URL: http://emmitas.blogg.se/
Postat av: Ida

Håller med Emma & Anna, gråt inte över det där exet. Men samtidigt vem är jag att säga det då jag inte hade gjort annat om jag vore i samma sits.

Jag grät i en timma när mitt ex gjorde slut, så färdig var jag med honom och helt tom på känslor. Ärligt talat inte så kul det heller efter 3 år.

Men. Jag mår bättre än på länge och det trots att jag är singel, arbetssökande och bor hemma hos mamma igen.

Människor som slukar min energi är jag färdig med och jag tror på riktigt att 2012 är MITT år! Jag menar, så mycket sämre kan det ju faktiskt inte bli ;)

Är det något jag har lärt mig så är det att det är bättre att skratta åt situationen än att deppa ihop totalt. Det kan ju trots allt bara betyda att något bättre väntar runt hörnet!

(Väntar med spänning på följetången om hur Anna S förvandlas från flitig bloggkommentator till svägerska... känn ingen press ...)

Puss o kram!

2011-12-28 @ 03:24:31
Postat av: Anna S

Trycker på "gilla-knappen" på Idas senaste kommentar :).



Ha världens bästa onsdag!



Puss & kram

2011-12-28 @ 08:03:01
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Petra

Hahaha!! Jag dör! Den killen mår ju inte heller så bra uppenbaligen ;-)

2011-12-28 @ 16:58:04
Postat av: Anonym

F

L

Y

T

T

A



Bäddar i gästboden nu (alltså för M). ;-)

2011-12-28 @ 17:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0