Sleep over

Publicerat: 2011-12-27 Kl: 16:05:37 | I kategori: Allmänt




Jag och min Aaron hade övernattningsmys igår.
När han hade somnat mös jag jämte min lillebror istället.
Även han somnade. Sån effekt man har :)...
Idag är jag så trött att jag ännu måste vara bakis sen juldagen.
Det snurrar när jag står upp och svartnar framför ögonen.

Den där lägenheten på strandgatan var inte mycket att hänga i granen! Synd!
Det är väl som med karlar, håller inte en måttet så finns tusen andra ;-).

Och den senaste tidens händelser har inte ännu avtagit.
Vill ni höra fortsättningen? På riktigt?

KRAAAM

Ps, vad många läsare jag har fått!
Jag tror att ni gillar drama.
Jag gillar er.

Kommentarer
Postat av: Petra

Kom tillbaka till instagram!!!



puss

2011-12-27 @ 16:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0