Nighty

Publicerat: 2011-12-05 Kl: 22:40:35 | I kategori: Allmänt


Hoppas ni har haft en underbar dag fylld av glädje och kärlek. Eller nåt åt det hållet i alla fall!
Själv har jag precis kommit hem, och har efter ett godnattsamtal från min fina vän lovat att gå på ett core-pass i veckan. Haha... Den jäkeln!
Råkade säga att jag behövde lite peppning för att komma igång med träningen och hon tog mig på orden och hotade med att ställa in samtliga planerade festligheter inom den närmsta tiden om jag inte dök upp.
Vad gör man? Bara att bita ihop! Jag som inte ens gillar corepass...

Har tryckt i mig ett par lussebullar till kvällstéet och nu väntar min vovve på att vi ska krypa ner.
Hörs imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0