My declaration of independance

Publicerat: 2011-12-21 Kl: 22:27:44 | I kategori: Allmänt


Nu stänger vi den här deprimerade sjukstugan.
Vad är det jag surar för?

*Att jag inte tillbringade resten av livet som städtant och barnvakt?
*Att jag inte kör runt med en flyttlåda i bilen längre?
*Att jag inte har någon fysisk möjlighet att lämna mig själv och där med nu är OMLÄMNINGSBAR?
*Att han har träffat en ny tjej? Och därmed slängt sig in i ytterligare ett förhållande hals över huvud?

Äh, vi firar istället.

*Vi firar att jag har semester!
*Och att det är jul!
*Och att jag har världens finaste familj och världens bästa vänner!
*Och ska vi vara sådana så kan vi även fira att jag har kommit ur ett förhållande som gjorde mig till en ledsen och orolig surpuppa!
*Vi kan fira att jag slipper en man som inte alls var allt det där jag trodde och hoppades att han skulle vara!
*Vi firar att jag har sluppit ett förhållande där jag inte fick vara mig själv!
*Och vi firar att min psykolog idag sa till mig "nej Christine, jag har ingen tid till dig! Du tänker rätt och du fixar det här - om ett tag kommer du att titta tillbaka på det här och vara glad att han lämnade dig!"
*...Vi firar väl även att Petra sa samma sak redan igår ;-)
*Att jag fixade mitt matteprov även den här gången! YAY!
*Vi firar att jag är nu ledig för prins Carl Philip.




Ey Phille! Maila ditt nummer. [email protected]


As long as I know how to love I know I'll stay alive. I will survive.

Kommentarer
Postat av: Anna S

Jag copy och pastar ditt bildkollage och skickar det till min bror.

2011-12-21 @ 23:00:04
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Ida

Hoppas att mailadress är din på riktigt annars får någon annan något att undra över ...

Tycker för övrigt att du ska satsa på Annas snygga brorsa ;)

2011-12-21 @ 23:41:31
Postat av: C

Ida: naturligtvis är det min riktiga adress.

Jag skulle aldrig lura Carl Philip.

Annas snygga brorsa får väl maila han också, så väger vi för- och nackdelar här på bloggen sen.

Kram på dig!

2011-12-21 @ 23:51:13
URL: http://cinnia.blogg.se/
Postat av: Anna S

Annas snygga brorsa är uppvuxen i samma kommun som C-P himself.



Boomerangblus som i Lindexblus. Same same men inte samma.

Blond eller brunett eller råttfärgad utväxt. JA jag vill gå hand i hand med dig, kära svägerska.

Vi firar jul i C-P's kommun i år. Kan plocka upp dig i Nynäshamn. Ska vi säga kl 11?



God natt önskar Snyggbrorsans syrra

2011-12-21 @ 23:56:17
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Ida

Då hoppas jag att mitt mail kom fram :)

Kram!

2011-12-21 @ 23:56:56
Postat av: Anna S

Well done med matteprovet!!



Nä nu måste jag sova

2011-12-21 @ 23:57:04
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Lina

Du har ju såå rätt i allt du skriver!

Ha en riktigt underbar jul och ta hand om dig!



Stor julkram

2011-12-22 @ 11:02:08
URL: http://linalotta.blogg.se/
Postat av: Sandris

Omg! Yes! Du och Phille, it's fucking Fab! Written in the stars. Hoppas han mailar dig. Puss Älskling

2011-12-22 @ 11:26:00
URL: http://sandrasfina.blogg.se/
Postat av: Petra

Blir så glad att du ser på det på detta positiva vis, men tillslut kommer man bara minnas alla fina stunder man hade.... Om du då börjar sakna honom igen så säg till mig så ska jag påminna dig! ;-)



God jul mina sköna böna <3

2011-12-22 @ 15:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0