I'm on crack

Publicerat: 2011-12-08 Kl: 21:13:28 | I kategori: Allmänt


Jag är D Ö D!
Väckarklockan ringde strax efter fem imorse, jobbet var kaos, iväg direkt till träning som omedelbart visade sig vara chockartad tortyr för min taniga och omusklade kropp :-). För att sen köra hela långa vägen hem till mamma.
Inte för att jag klagar, jag är superbortskämd och har det hur bra som helst. Lilla mamma passar upp mig med mat, fika och alla tänkbara serviceinsatser. Lilla Lasse smyger ut mitt i natten för att byta torkarblad på min bil eftersom att jag aldrig är hemma annars! Och det finns naturligtvis inga ord för hur tacksam jag är :-).
Dessutom är jag obeskrivligt tacksam för min lilla vovve. Har längtat efter att ha hund ända sen jag flyttade hemifrån, det är verkligen en del av min själ. Så himla mysigt att mötas av tio kilo kärlek i dörren varje gång man kommer hem. I love it. Det förlåter hundhår i sängen och söndertuggade jultofflor.

Nä brudar! Tillbaka till matteplugg och lussebullar.
I ett svagt ögonblick fick jag för mig att syna min studieinsats och höja med ytterligare en kurs. Börjar nästa vecka. Och efter nyår blir det klassrumsundervisning för första gången på många år.
Det är som crack, svårt att sluta när man börjat. Fast mycket nyttigare.
I'm gonna be a billionaire.

Önskar er den bästa, ljustaste, varmaste, mest kärleksfulla & underbaraste torsdagskvällen någonsin.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Men jag måste ju ha missat det här med hunden.

Är det din egna lilla lurv eller är det mamsens och snälla Lasses voffsing?

Har du visat bild på hårbollen?



Ha nu världens bästa helg snyggaste singelpinglan!!

Puss o kram

2011-12-09 @ 13:46:17
URL: http://ansobloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0