There can be miracles if you believe

Publicerat: 2011-12-30 Kl: 22:48:16 | I kategori: Allmänt


Hello cupcakes!
(Speciellt min nya favorit-muffin Johanna)

Har precis kommit hem efter att ha firat min svåger på treeeeett...40+ dagen.
Har ätit för mycket mat, tårta, kakor och druckit för mycket kaffe!
Blev ett glas vin också så allt är underbart & livet är på topp ;)

Jag vet att ni inte läser horoskop men kollakollakolla här:

Structured Saturn is forming a harmonious trine to idealistic Neptune this month, an event that only happens every 11 years. The result could be a “dream-come-true” relationship, a healing epiphany, or a new level of understanding with your current partner. If you’re single, form a crystal-clear vision of the traits you desire in a mate, because your manifesting powers are mightier than ever now.

Kom igen, vi måste ju tro på det där!! :) 

aries monthly horoscope


2012 är MITT år!
Det är året när allt som händer mig är underbart och fantastiskt!
Ni vet att jag förtjänar det, jag vet att jag förtjänar det, så kom igen nu universum.
 Endast lycka, rikedom, framgång, välstånd och SNÄLLA-snygga-underbara män hitåt. 

Ska krypa ner till vovven i sängen och fortsätta plöja DVD-boxar, vi hörs imorrn?
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna S

Herregud. Klockan är över 23 och du förväntar dig att jag ska kunna översätta det där snicksnacket om universum o kristaller.

Var tvungen att Google-translate:a.

2012 kommer bli ditt OCH Davids år <3.

Puss o kram o god natt och blablablablaaaaaaaa

2011-12-30 @ 23:09:02
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Anna S

Yes you do!

Ta mere skumpa o friskhetsintyg.

Gonatt

2011-12-30 @ 23:19:53
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Anna S

Okej. Mammas brev får duga.

Psykologens utlåtande litar jag också på.

Hoppa i halmen... Men om ni gör det innan tolvslaget slipper du ju inleda nya året med en lögn. Vad som händer 2011 är väl shit the same liksom.

Men vänta. David ska ju inte vara här imorn förresten. Han ska på fest i Solna och han har bakat cheesecake nu ikväll.

Alltså det är knytis och det är hans bidrag.

2011-12-31 @ 00:03:19
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Johanna

Men heeeyyy mitt fullblodiga gotlandsruss!!!

Sitter på jobbet, tryckt i nig en croissant å en pencellinkur... Joho vettu, fick det mot min starka tandvärk AB!!

Ikväll ska vi till en arbetskamrat till mig, ja kör. Själv då? KlackRna i taket?

Har du hört nåt mer från mister pilot?

Önskar dej ett fantastiskt år med massa kärlek. <3

massa pussar

2011-12-31 @ 11:48:03
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0