För jag var sjutton år, märker du hur fort det går?

Publicerat: 2011-12-14 Kl: 23:40:54 | I kategori: Allmänt


Kom nyss hem från ännu en födelsedagsmiddag. Den här babyn fyller 17 månader...... Nä, 17 år...
Tiden flyger. Det gör klockan också och jag vet inte vart dagarna tar vägen.
Just den här kvällen spenderades med en kopp kaffe i min systers soffa med kloka visdomsord från jordens tajtaste par. Och galna barn. Som det ska vara.
Jag mår i alla fall jättebra, hoppas att ni gör det också, var ni än är och vad ni än gör.
Önskar er den bästa torsdagen någonsin!
Puss & kram

Ps. Är jag sist om att höra talas om google earth!? Gud vad häftigt att promenera omkring på gatorna i olika länder! Ska hämta ner det och fortsätta min nostalgitripp i Fuengirola, där jag jobbat och bott. Som att vara där igen =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0