Respect

Publicerat: 2011-12-19 Kl: 21:53:14 | I kategori: Allmänt


Jag ville sköta det snyggt.
Det är okej att kärleken dör, man kan vara vänner ändå.
Jag sträckte ut handen. Frågade, vill du vara min vän? Köpte en julklapp till hans son, som jag levt med varannan vecka i tre år. Jag saknar Axel så att jag nästan kvävs ibland. Jag älskade honom som min egen.
Det borde vara så jävla enkelt. Egentligen önskar jag ju dem båda allt gott i världen. Med vem och hur som helst.


Han har träffat en ny. Nej, han träffade en ny när vi ännu var tillsammans.
Jag kunde liksom inte samla mig när jag fick reda på det. Allt sprack. Det finns inga perfekta förhållanden, och det finns inga fina uppbrott. När kärleken tar slut är det kall, mörk, hjärtskärande smärta som tar överhanden.
Någon gång kommer jag att vilja vara din vän.
Inte nu. Herregud... Inte alls.


Kommentarer
Postat av: Anna S

Huuuu. Inte snyggt!

Måste kännas extra tungt när det fanns en annan med i bilden :(.

Å så lilla Axel... Plutt.

Största kramen till dig

2011-12-20 @ 10:18:42
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Petra Bloggar

FIFAN!!



Som jag sa sist, han måste ha ett enormt bekräftelsebehov snacka om att slå huvudet på spiken



Du som är den omtänksammaste av de empatiska änglarna får nu i uppgift av mig att INTE lägga någon som helst skuld på dig själv, det finns INGENTING du kunde ha gjort annorlunda INGENTING- för att förhindra att detta skedde. Det är inte personligt riktat mot dig och han menade inte att såra dig så. Men han är sjuk (bekräftelsesjuk) och därför så vänder du nu din energi ifrån honom och emot dig själv. Du behöver den bättre.



Du är stark. Du är ledsen och förtvivlad över att du blev sårad och förd bakom ljuset. Du känner dig förvirrad över att du inte längre vet vem han är eller var eller har han någonsin varit?. Du känner dig stark och fri.



NU, har du alla möjligheter i världen att skaffa dig ett förbannat karlskrälle som man kan skälla på om strumpor på golvet och andra ovidkommande saker. Ett förhållande ska tåla det. PUNKT!



Du kommer att titta tillbaka på detta och tänka "vilken tur att vi gick isär, annars hade jag inte träffat mr right"



Du kan tom se detta som livets hårda skola (okej, nu kan du baja på mig om du vill) men du kommer att se varningstecken i nästa man du möter i hur vida han kommer att kräva bekräftelse eller inte.



Sörj inte Henrik, han var bara en illusion.



Puss och kram

2011-12-20 @ 19:50:27
Postat av: Anonym

2011-12-20 @ 21:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0