Andra advent

Publicerat: 2011-12-04 Kl: 15:20:24 | I kategori: Allmänt


Gud så segt det är idag!
Efter en lång promenad längs stranden med min lilla tjej funderar jag på att besöka Stånga julmarknad.
Mys! I går hälsade jag på min syster med familj på en ny julmarknad i visby. Finns inget som får igång julstämningen bättre... Äta lussebullar, köpa kola och dörrkransar. Det bor en liten tant i mig :).
Passade även på att köpa en namnsdagsblomma till min mor som heter Barbro i andranamn. Hon förtjänar att bli firad vid varje tillfälle som kommer upp, så mycket som hon och hennes man ställer upp för mig.
Utan er vore jag ingenting.
Hur är det med er?
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0