And the Pulitzer Prize goes to...

Publicerat: 2011-12-28 Kl: 22:02:25 | I kategori: Allmänt


Bästa kommentaren 2011:

.....

Om denna dejten når sin kulmen i halmen och inte ger något mer så kan då åka till new york och ställa dig lite käckt så där på Wall street...
Ring sen (snart) när din jet tar svängen om Norden så ska vi hålla jordens grymmaste möhippa för dig!

Du måste ju bara inse snart att du är för fin för Gotland! Du är så snygg att du ar alla möjligheter i världen.
Och nej, man behöver inte skapa sig sin egen förmögenhet, det går bra att knullar sig till en om det kniper <3

.....

Både naaaw och hahahaha!!
Petra, du tar hem priset!! :) Du vinner en dejt med mig under 2012.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hon är ju för rolig den där petruska.. Å ja håller med henne om för fin för Gotland...

Ang den förtjusa den ön du bor på. Tips om boende please! Barnfamilj vettu...

Låt höra om dejte.. Kanske vart de en inhyrd pöjk som ditt ex fixat eller kanske det vart rent utav någon man vill vakna bredvid och inte vilja gnaga av sig armen för på morgonen? :)

Kram

2011-12-28 @ 22:12:31
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Aaaa... En gång när ja bodde i halmstad träffade ja en kille på fyllan. Alla sa dagen efter att han va ett riktigt kap å puschade mig verkligen. Han hörde av sig, vi pratade på telefon å han verkade charmig. Så plötsligt en kväll ringde han och sa att han stod utanför. När ja öppnade dörren med ett dunkande hjärta, möttes ja av... BESVIKELSE!! Ghhaaa...

Det värsta va att han va tvungen att stanna över eftersom tåget hem slutat gå. Hey ho!!! Lita inte på dina vänners omdöme på fyllan.



Sitter här och sippar på min andra melondrink. Mmmm...

När är bäst att besöka er lilla ö då? Man borde väl redan ha bokat, men vi vet inte ens när vi har semester än.

Kram!!!

2011-12-29 @ 18:21:29
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/
Postat av: Petra

Det här priset gjorde hela min dag, stolt så jag spricker!



:-) puss

2011-12-29 @ 18:46:23
Postat av: Anna S

David är inte jätterik men han har många andra kvaliteter.

Han är duktig i köket. Han är pedant (städtant). Och han är min bror.

Whats not to like liksom.

Aha han sitter visst bredvid mig i soffan här o undrar vad jag håller på med.

Hej.

2011-12-29 @ 22:15:47
URL: http://ansobloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0