Working weekend

Publicerat: 2011-04-18 Kl: 20:18:09 | I kategori: Allmänt



Tog några bloggfoton igår som jag aldrig orkade posta, somnade i soffan så fort jag kom hem.
Helt slut efter en lång jobbhelg, med pass från 7-20 både lördag & söndag.
Tänkte visa min dag i bilder:

7.00:
Frukost

Största fördelen med att jobba på mitt jobb, överhuvudtaget:
Kaffe i massor och världens godaste bärblandning med grädde till frukost!

(Här kom ett avbrott i korttagningen. Hade nog andra saker att göra. Typ jobba.)

20.10
Hemfärd:

Åkte hem med storslagen utsikt över solnedgången, tyvärr svårfotat från bilen...

20.15

Åkte hem på rasten 16.00, då fanns ingenting ovanligt på gården.
20.15 möttes jag av den här byggnationen som tydligen ska förvara ved och verktyg.
Fördelen med att ha en snickarman: saker blir gjorda. Fort!

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Wow. Tänk om saker hände lika fort här i zooooombieland...

2011-04-18 @ 22:24:12
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0