Briht liht

Publicerat: 2011-04-07 Kl: 18:37:45 | I kategori: Allmänt






Haha, svårt att fota i motljus...


Eftermiddagssolen förvinner fort bakom träden på vår baksida men jag hann med en kopp kaffe efter långpromenaden och det var själva huvudsaken!

Godkväll!
Hoppas att ni har haft en härlig dag, här försvinner tiden i rasande takt och inte hälften av det man planerar blir gjort... Nån som känner igen sig?
 När min loved one kom hem högtryckstvättade vi en bit av trädäcket, vilket vi snart insåg fick bli ett projekt för helgen. Ganska tungt i armarna - och jag har kanske nämnt att däcket är på 180m2... Pust!
Till middag gjorde vi lax med purjolök, stenbitsrom & grädde. Enkelt, nyttigt och gott med quinoa och grönsaker!
Gick hem även hos den minsta finsmakaren.
Åh, min dator börjar tappa bokstäver.
Först var det S, sen mellanslag och nu är även G trögt. Superirriterande att behöva trycka flera gånger för att få fram ett tecken.
Ny dator
, anyone?

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Men titta vad söt du är!!

Alldels brun och lite blond!

Här stormar det och jag har haft båda barnen hemma. Så nån sol hare då rakt inte blitt.



Puss o kram

2011-04-07 @ 19:52:18
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0