Sweet easter

Publicerat: 2011-04-06 Kl: 14:11:20 | I kategori: Allmänt


Hej tjejer,
Äntligen kan jag skylla på något annat än dålig bloggmotivation, att uppdateringen brister.
Igårkväll kunde jag inte ladda upp bilder, och i dag kom jag inte in överhuvudtaget på blogg.se.
Hur som helst, det är en dyster och regnig dag på ön, jag ska jobba ikväll och dagen har spenderats med diverse ansiktsmasker och acnebehandlande medel i fejjan.
Ser ut som en prickig korv och har sinnesstämning som en dödsdömd, misstänker (och hoppas) att det är tillfälliga PMS-besvär...

Har annars mest suktat efter påskgodis.
Älskar att fixa inför storhelger med diverse årstidanpassade pynt och ätbart.
Går in i ett transliknande, välmående tillstånd, typ nirvana, när jag får pilla med julänglar och midsommarkranser.
Nån som är likadan? Jag vet minst en julfacist som läser min blogg...;-)



Föll pladask för de snygga ränderna!
Att jag sen inte är så förtjust i marsipan, speciellt inte med kombon mörk choklad, är bara ett litet aber. Det här godiset blir ett estetiskt måste på mitt påskbord.

Ska skölja ur mina hemmagjorda slingor innan en lång kvälls arbete väntar.
För det var väl inte nån som trodde att jag kunde hålla mig till den här råttfärgen längre än en vecka!

Hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Stackars ditt hår...

Påsk ja, snart är det dags :-) Härligt med lite långledigt! Kram

2011-04-06 @ 18:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0