Midsummer night's dream

Publicerat: 2011-04-14 Kl: 20:35:28 | I kategori: Allmänt



Med anledning av min stora dag imorgon, passade jag på att ge mig själv den födelsedagspesent som jag inte visste att jag önskade mig och dämed ingen annan heller!


Mycket vitt... Ville ha alltihop!


Den här blev det. Hur fin? Kände mig som en älva.


Midsommardröm!

Är väldigt nöjd med min fina klänning och vill leva bohemliv på landet med blommor i håret och solsken i blick resten av livet.
Ska plocka ut mina bakverk ur ugnen här för att kunna visa er vad jag precis har bakat.
Återkommer om ett ögonblick!


Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Åååh vad fin!! Passar sååå bra i den fröken CissiChristineChrisse.



Har du lust att hyra ut till oss i sommar?

Vill åka till öjn likosm.



Pöss

2011-04-14 @ 21:50:43
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: favorit storasyster

Grattis min fina söta lillasyster!!!

Supersöt klänning, är bara blommorna i håret som fattas!!

Jag köpte den blåa för tre veckor sen!!

TACK för gott fika o gott kalas!! kramis

2011-04-15 @ 22:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0