Linen

Publicerat: 2011-04-26 Kl: 13:46:32 | I kategori: Allmänt



Fick ett stort HM-paket på posten idag.
Hade inte en aning om vad det innehöll, visade sig vara en vårjacka (lite för sent om vädret håller i sig...), påslakanset, sängkappa och örngott.


Den där j-la sängkappan levererades ihopknycklad så till den grad att det knappt gick att stryka ut rynkorna.
Strök så svetten lackade, när jag skulle ha på åbäket knycklade det ihop sig igen.
Kommer ni ihåg det där handångstrykjärnet de gjorde reklam för på TV-shop för många år sen?
Såg ut som en plattång, man kunde stryka gardiner hängandes osv.
Idag (för första gången) ångrade jag bittert att det aldrig blev mitt.

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Hahah! Jag tänker också på det där ångstrykjärnet ibland haha! Dagens kassa kan aldrig stryka ut skrynklor på tex. dukar eller något som är tjockare än fis-slitna lakan typ muttrar



;-)



Men fint blev det!



Kramisar

2011-04-26 @ 22:04:37
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: elin

Haha vad lustigt, jag har aldrig kikat in här tidigare men just idag pratade jag om ett sånt ångstrykjärn! Skulle vara guldvärt att ha ju, jag hatar att stryka..

2011-04-26 @ 23:34:11
URL: http://dareling.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

Halllllllooooooouuuuuu snorpan :).

Long time no hear in the blogworld.

Hoppas du haft det angenämt i påsk å så.



Du hur funkar det med lillkorven sovandes i säng bredvid er?

Förstår att det inte blir så mycket rajtantajtan varannan vecka (iaf inte i sovrummet "blink blink") men annars. Sover korven OCH ni bra,bättre,dåligt,sämre typ?



Puss

2011-04-27 @ 22:54:52
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0