Eggs & majo

Publicerat: 2011-04-04 Kl: 12:53:47 | I kategori: Allmänt


God förmiddag!
Nä, vad är det här?
Har inte orkat blogga på flera dagar, lusten & motivationen försvann tillfälligt.
Måndag, ny vecka, ny månad också (den allra bästa, dessutom!), solsken & varmt vårväder + ledig förmiddag gör att inspirationen sakta återföds.
Har spenderat morgonen hos mina brorsöner tillika små kärlekar A & L.
Som alltid lika mysigt och härligt att få tanka energi av barnskratt och bus.
Som tur är kommer bonuskärleken hem idag, vilket betyder en hel vecka med håll i gång!
Som vi har längtat.


Dagens lunch...
Jag gillar majonäs.

Vi hörs sen, har inte ens fått tummen ur att betala räkningar.
Dagens must do, kan man lugnt påstå!

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Piuh!!

Äggmacka rockar!

Fick dock ägg o majjoförbud när jag var i Israel. Åt typ 5 ägg o majjo om dan ;).

2011-04-04 @ 14:03:34
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Hur går det med nya bloggen?

Har cubus hört av sig? =)



Puss!



PS!



Det ska va ägg o kaviar! ;-)

2011-04-04 @ 18:57:38
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: SOFIE

HAHA "Mr Biff" det ska jag hälsa Mr "e jag tjock älskling/ser jag inte tjock ut i den här/ ser man min dubbelhaka nu"...etc i en evighet. Jag blir galen.

Det är därför jag inte har några kroppsissues, jag har nog med min jävla älsklings.. ;-)



Bloggen såg ju jättefin ut! Bra start! hoppas tjejen blir klar snart, har du hört något om hur det går för henne då? hon kan väl visa hur långt hon kommit hitintills? =)



Jag hittade en sida för dig: http://www.stylingagenten.se/blog.php?osCsid=ac1614c9fc525d7a6bd4d258655c5d97



vore kanske något för dig? =)



Kramisar!!!



PS! Hälsa mamma Liv att det bara är att för(g)öka sig!



;-)



PUSS!

2011-04-04 @ 20:22:09
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Anonym

PS!



Du please.... be den där tjejen att se till att det inte är 100 olika saker man måste fylla i för att kommentera för det.är.så.jobbigt!!!



typ:



skriv i dessa bokstäver för att verifiera din kommentar:



jdhsfhgdsjhdvgwhsdgbskcfhgebdbfdsghbfjwnfhvsxdkjz



okej!????

2011-04-04 @ 20:23:33
Postat av: Anonym

PS!



Du please.... be den där tjejen att se till att det inte är 100 olika saker man måste fylla i för att kommentera för det.är.så.jobbigt!!!



typ:



skriv i dessa bokstäver för att verifiera din kommentar:



jdhsfhgdsjhdvgwhsdgbskcfhgebdbfdsghbfjwnfhvsxdkjz



okej!????

2011-04-04 @ 20:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0