Easter bunny

Publicerat: 2011-04-21 Kl: 10:31:09 | I kategori: Allmänt


Godmorgon!
Skriver med ett öga på datorn och ett öga på lilla bebin som hoppar runt på golvet.
In och ut under soffan, så fort jag kommer nära så gömmer han sig.
Igår fick jag ringa Henrik för att få ut honom, men äsch, jag är envis.
Går säkert bättre i dag!


Glada Ninen på upptäcksfärd. Ser ni salladsbladet jämte buren? Han äter inga grönsaker.
Trodde att de var vegeterianer allihop.

I övrigt är lille skuttarn det närmsta Påskharen jag kommer idag.
Min skärtorsdag firas på jobbet till 21.00.
Ni andra? Packat & klart för Blåkulla?

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Äh, du får langa in en höbal så äter han hon den det.



Glad påsk på dig sötnos!

KRAMAR

2011-04-22 @ 12:03:32
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0