Chai tea

Publicerat: 2011-04-11 Kl: 20:55:17 | I kategori: Allmänt


Godkväll! Hur mår ni? Saknar ni mig?
Hur har helgen varit?
Här har vi fyllt dagarna med utevistelse, bland annat skrubbning av trädäck, crossåkning, och snöskottning (i den lilla lilla hög vi hittade längst ute på klinten - lillen var snabb dit!).
Vi har även bjudit två dagiskompisar och deras föräldrar på middag, behöver jag beskriva infernot av tre tvååringar som levde loppan..?
Äsch, det gick strålande! Hellre barn i alla hörn än ett rent helvete.
Nu när helgen är slut och skrutten har åkt till sin mamma drar man en lättnadens pust...
I ungefär två sekunder. Sen - tomt!!
Anyways, tänkte mest visa er min förtidiga födelsedagspresent.
Mmm, det närmar sig min dag och min systerdotter Emma, som bosatt sig i Stockholm, hade med sig en hel påse presenter till sin moster. Rena julafton!


I presentpåsen fanns bland annat påfyllning av favoriten Chai Tea från Espresso house, en megastor tésil, en fin liten hållare för tépåsen och nya koppar att dricka härligheten ur.
Fullträff på alltihop!

Ska försöka dra igång min nya blogg i veckan, blir tätare uppdateringar då.
Varken orken eller tiden har funnits på sistone, ni vet hur det är när man är halvsjuk, stressigt på jobbet och vårvädret lockar med nyhetens behag?
KRAM!

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Sååå ja :).

Me dont like chai te.

Men vilken snäll systerdotter du har!!



Sitter och lägger ut annonser på Tradera ju. Har inte mer tid till dig bara för det.



Kramen

2011-04-11 @ 21:14:21
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Tova

Åh, chai tea var jag helt besatt av för ett tag sen, köpte också den där burken från Espresso house :)



Vilket söt knodd du har förresten! :)

2011-04-12 @ 15:43:00
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0