I'm never gonna survive... Unless we get a little crazy

Publicerat: 2010-10-15 Kl: 20:05:06 | I kategori: Allmänt


Jag lever och frodas (just nu väldigt mycket med hjälp av bland annat mörk choklad och sesampinnar.)
Jag jobbar och pluggar.
Lagar mat, pussas, somnar i soffan.
Försöker hinna med en vän eller två.
Är en god flickvän och en flitig student. Och sen den där förbannat trogna och pliktskyldige arbetaren.
Livet rullar snabbt, för snabbt, ibland inte tillräckligt snabbt.
Men jag klagar inte, det går i alla fall framåt.
Även om jag ibland är så stressad att jag lipar för att mattan är veckad.

Hur som havar, inga ursäkter nu.
Här kommer ett blogginlägg med både text och bild och tips.

Aussies serie Moisture Miracle, finns för 60 kr/flaskan på Rusta.
Rekommenderar speciellt inpackningen.
Och jag gillar bara frisörmärken egentligen...
Men det här luktar så gott att man bara måste ha en flaska i badrumsskåpet.


And then you see things
The size of wich you've never seen before
Someday
Someway


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Ohlalala schysst tips, I like! :D



Men vad pluggar du egentligen?



:puss:



;-)

2010-10-15 @ 22:26:25
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Anna S

She's alive and she is froding (frodas alltså).

Hej!

Rusta ja. Det var länge sen jag var där.

På tiden kanske!

Kram

2010-10-15 @ 23:34:06
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: P

but what? pluggar? flickvän? här är det saker som händer utan att vi läare blir upplyta, går det an?! ;)

2010-10-20 @ 09:11:22
URL: http://ihpm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0