What's love got to do with it?

Publicerat: 2010-11-20 Kl: 13:00:37 | I kategori: Personligt



Dag 5.
Vad är kärlek?



Favoritlektyren i kärlek, alla kategorier - Le Love.
Fantastisk blogg som rymmer så mycket känslor.
Mycket tonårstrams, älskar han mig, älskar han mig inte?
Men just de tonårskänslorna var så starka och innerliga...
 Ibland saknar jag att känna det där, att om han inte ringer mig ikväll, så dör jag av hjärtesorg.
Då läser jag den här bloggen. Från början till slut.

"Love is friendship set on fire."

Kommentarer
Postat av: Caroline

Grymt bra blogg den där! Kanske för att kärlek alltid är ett tema som funkar. Går aldrig ur tiden o är alltid viktigast!

2010-11-21 @ 12:36:48
URL: http://carromeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0