We are family

Publicerat: 2010-11-18 Kl: 22:00:35 | I kategori: Allmänt




Utmaningen dag nummer tre, att visa upp mina kära föräldrar.
Det hade aboslut kunnat bli en bild på min lilla mamma, men varför inte framhäva min underbara styvfar istället!
Han har funnits i vårt liv i tio år, och är idag lika självklar som skinka på julafton.
Hade min pappa funnits i livet, hade kanske konkurransen gjort läget till ett annat.
Med utgångsläget har gjort vår Lasse inte bara accepterad utan helt underbar och älskad av alla.
På kortet ovan gestaltar han Hulken. Frågor på det?

Slänger med en bonusbild som rymmer en del av min stora, knäppa familj.
Tajta som tusan. Gotländska Greker, skulle man kunna säga.


Kolla de röda ögonen! Fantastiskt bildkvalité.
Jaja, det är inte jag som har fotoskola.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ahhh jag ÄLSKAR DEn här idén! Så himla roligt att få "smyga in under huden" hihi och få ta en lite personligare del av andra bloggare (syftar på dig och Anso)! =) jag gillade beskrivningen av din familj som "gotländksa greker" greker är för underbara och så är säkert din familj med. Full rulle, mkt känslor och hit o dit! Vad fint att din styvfar har en sån självklar och fin plats i ditt liv! Tråkigt dock med din pappa. Min finns inte heller med i livet längre men min mamma har inte träffat ngn ny.



Kramar

2010-11-19 @ 11:48:05
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: ♥ Anna S

Åh vad härligt att ni är en stor sammansvetsad familj!!

Massa gulliga tjejer verkar den innehålla å så du då ;).



Gick det bra att slita på jobbet till 9 idag?

Puss på julskinkan

2010-11-19 @ 21:51:42
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

kom osökt att tänka på gråstenarna i Ronja Rövardotter när jag såg denna bilden :-) Fast ni är ju lite sötare, det är ni ju!



Kul att du bloggar, jag läser allt och njuter ;D

2010-11-21 @ 07:22:30
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0