If today was your last day, and tomorrow was to late... Would you say goodbye to yesterday?

Publicerat: 2010-11-25 Kl: 17:13:19 | I kategori: Allmänt



Dag 10 i utmaningen, va?
Börjar bli svårt att hålla räkningen.
Det här hade jag på mig idag.



Nu är två av korten tagna i morse, de ska mest ska återge min nuvarande hårfärg vilket är exakt samma som förra gången jag visade (några månader sen) men med lite mer slingor.
I kind of like it, så det har inte blivit mer blont än så!
Kläderna fick skildras i kvällsljus och det är så ointressant att det spelar ingen som helst roll; vit topp (genomskinlig, såg jag nu), mörkblå jeans och raggsockor - allt från HM.

Detta har jag haft under min varma jacka, stora stövlar, mössa, halsduk, vantar och annat nödvändigt, i julhandeln idag.
Det har nämligen blivit vinter i Visby med riktigt snöoväder.
 Och jag älskar det!

Mer om det senare.

(Aaa Sofie, där ser du några fönster i köket slash varddagsrummet...
Se det som en sneakpeak.)

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Ah men shit, vilket hemmahos reportage du bjuder på.

Jag ser fönster... yihaaa!



Men sötsnöre. Du gnällde om vind och regn. Nu har ni ju snö!

Fair enough!

2010-11-25 @ 22:26:20
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Sofie

VILKA JÄVLA STORA FÖNSTER!! MERA MERA MERA! Men ta bort den där snygga smala bruden framför linsen nästa gång du tar hemma hos repotage va? ;-) Hihi nej jag skoja, jag ser gärna mer av din snygga nuna i bloggen! ;-)



Kramar på dig!



PS! Hur gick det med vinterjackan??

2010-11-26 @ 09:57:40
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0