When I say jump you say how high, I ain't ever seen nobody get so high, like a bird, like a plane, this party-arty's insane so jump jump jump jump!

Publicerat: 2010-07-25 Kl: 21:54:26 | I kategori: Allmänt




Här bor min darling och därmed jag sen ett par månader tillbaka.
Närmare bestämt 7 månader nästa vecka!
Så långt ut på klinten hö sida man kan komma innan utsiktsplatsen, om ni får för er att knacka på under semestern.
Har även en lägenhet i stan som står tom v 31 & 32, uthyres till ordentliga gäster - just nu hyr ett gäng sthlmskillar, lite av en chansning som visade sig gå alldeles strålande.
Skötsamma som få, då de inte är hemma mer än morgontimmarna :-).

Tillbaka till jobbet...

Update: Vänster sida, annars hamnar ni hos vår iofs väldigt trevliga granne.



Update 2: Bodde, i nästan 7 månader.
Fanskapet slängde ut mig när min lägenhet var uthyrd.
Nog för att det har varit stormigt i perioder, men där nånstans går gränsen, säger min mamma ;-).
End of story!

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Men ÅH! Männska! Du ska inte hyra ut nästa år? :-) Vi funderar på Gotland istället för utlandet nästa sommar nämlich! Och vi är högst ordningsamma, mina barn är faktiskt änglar när det kommer till uppförande! :-D Om inte annat så vore det helfestligt att få träffa dig ;-) Tips om var man ska bo, vi vill helst bo innanför ringmurarna och har höga förväntningar om att hitta något till bra pris eftersom jag dammsuger nätet redan ett år innan... ;-) Jag var på Gotland 1991.... jag upprepar 1991 och har längtat tillbaka sedan dess, skandal att jag inte kommit iväg!!



Puss påde och jag bad om PRISVÄRDA produkter! BAH!

2010-07-26 @ 09:01:57
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Sofie

Men gud så underbart! Jag trodde först du skojade! Vill se mer bilder.



Hahah va roligt att du min den chockrosa moonbootsincidenten!! ;)

2010-07-26 @ 13:34:34
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: ♥ Anna S

PUCKOOOOOOO som slängt ut dig!!!

Är du arg, ledsen, besviken, lättad eller vad känner du hjärtat?



Kraaaaaaaam

2010-08-02 @ 08:15:03
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Petra

aaa.... NU fattar jag...



pussen

2010-08-03 @ 09:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0