Oh say, can you see my eyes, if you can, then my hair's too short. Down with here, down to there, down to where it's stuck by itself

Publicerat: 2010-07-24 Kl: 22:01:49 | I kategori: Hår


Köpte ett gäng Joico-produkter som sedan länge är slut, toppengrejer, men dyra i Sverige och inte det minsta dryga... Typiskt.

Favoriten blev den här:

 
Joico Moisture Recovery Conditioner i gruppen Balsam / Torrt hår hos Bangerhead.se (20019)

...med tillhörande schampo.
Underbara grejer som gör håret sådär mjukt och härligt som min kompis hår när vi var små, mitt har alltid varit lite strävt men den här tjejen hade långa blonda silkeslena lockar.
Många balsam fixar mjukgöringen men det blir liksom slippigt, silikonbelagt, svårt att styla och lite konstgjort shine.
Inte Joicos!
Det här balsamet är utsett till världens bästa and I say Amen.
Den här inpackningen svär alla stylister sig blå på och jag använder den plikttroget, couse mama says so, men jag vete tusan alltså... Om den gör från eller till.
Plus för drygheten!
Minus för att jag inte märker någon större skillnad efter användning...
Har nu återgått till mitt gamla Matrix Sleek Look, funderar starkt på Goldwells denhäriga serien för kräset färgat hår efter dess.
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

När du hittar något som är billigt OCH bra, hojta - okej!



;-)

2010-07-24 @ 23:10:36
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0