I wanna see you when I wake up wake up wake up 'Cause you look good without make up make up make up

Publicerat: 2010-07-25 Kl: 21:27:45 | I kategori: Produkter


Beställde prover från härligt servicemindade Tikei och blev positivt överraskad - första mineralmejken som inte gav hyn en märklig metallisk lyster. Den lilla babykabukin som följde med kändes superlen och lätt att lägga täckande underlag med.
Beställde snabbt ett stort paket men blev lite besviken.
Det blir snyggt och framförallt naturligt om jag kör alla steg; gul concealer, grön concealer, primer, foundation, veil, osv. Problemet är att det tar lång tid, den stora kabukin slukar för mycket puder och det krävs flera appliceringar innan det blir täckning.
Här är vi vana vid snabba flytande foundations som man bara smetar ut och vips, ready to go!
Så med facit i hand hade jag kunnat skippa ett dyrt mineralset med alla tillbehör som krävs och bara köpa min absoluta favvoflaska från bästa Clarins.
Å andra sidan är tjejen bakom Tikei så himla trevlig och mån om sina kunder att jag förmodligen kommer att beställa fler gånger ändå ;-).

Clarins Instant Smooth Perfecting Touch
Jo, och den här vill jag testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0