Gotta love boyfriend clothes

Publicerat: 2010-02-24 Kl: 07:37:13 | I kategori: Allmänt




Morrn!
Tofsarna kring öronen såhär på morronkvisten verkar vara konstanta oavsett hårfärg.
Börjar vänja mig lite, så Anna S kan andas ut, färgen får stanna ett tag...
Känns rätt bra, lite smartare, lite lugnare...;-)
Funderar på en morgonpromenad i fina snöovädret och sen blir det tvätt och jobbmöte.
Älskling gick till jobbet för 30 minuter sen och jag har en konstig känsla av frihet och saknad på en gång så jag hoppade i hans luvtröja och jo, det känns lite bättre.
Återkommer med uppdatering om jag verkligen GICK UT I SNÖN...

Kram!

Update: SJälvklart inte. Råkade duscha och då känns det ju onödigt att skita ner sig igen... hrmm...

Kommentarer
Postat av: Suzz

Mycket ovant att se dig i mörkt hår :-) Annorlunda.. tar nog ett tag att vänja sig men snyggt är det iaf!

Puss och kram

2010-02-24 @ 15:32:42
Postat av: Cissi

Thank you darling!

Om du ska ta och ringa mig istället för jag har juicy gossip, do you hear me? ;-)

Kram

2010-02-24 @ 21:08:06
URL: http://cinnia.blogg.se/
Postat av: MAJA-Style & Life by Leia

Alltid lika underbart att komma in och läsa här. Man kan inte annat än skratta högt åt dina fantastiska formuleringar:)



och finfin som smart brunett blev du också.



kram

2010-03-17 @ 10:17:14
URL: http://styleandlifebyleia.se
Postat av: Petra bloggar

Hej gulle!!! Vad fantastiskt fin du är i mörkt hår!!!!!!!! Helt otroligt! :-) sitter på tåget och ugglar, tur man har ifån sp man kan fördriva tiden lite ;-)



Kramkalas

2010-03-26 @ 18:30:43
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0