I'm about to loose control and I think I like it

Publicerat: 2010-12-16 Kl: 09:23:29 | I kategori: Allmänt


Måste tipsa om feelunique.com som säljer hud- & hårvårdsprodukter till löjliga priser.
Klickade precis hem ett "Real Control"-set från Redken, liknande paket på lyko.se kostar rabatterat 650 spänn.
I vanliga fall 300 kr/flaskan.



Här kostar Redkens Christmas-set 279 kr - tre fullsize produkter.
Jag betalade 250 efter avdragen 10%'s rabatt.
Det stavas f y n d!

Fick begränsa mig lite då jag nyss köpt nya produkter som måste användas upp, men vem skulle inte vilja ha Philip Kingsleys påstått magiska Elasticizer?
Vissa saker är jättebilliga, andra must haves kostar ungefär som här.
Just Redken och Sebastian som kostar skjortan i Sverige, säljs här för en spottstyver.
Frakten är alltid gratis, vart än i Världen du beställer.
Senast tog det 10 dagar för mitt paket att komma fram, men lägg till minst två dagar för Gotlands skandalösa postgång, så stämmer säkert den utlovade veckan bra.

Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

G R Y M T tips!

Man tackar :D



PUSSKRAM

2010-12-16 @ 21:13:05
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: sofie - jävligt asgravid ;-)

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah jag e ju bara för seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg!!!



Du har ju gått o blitt faster nu ju!!! =) underbart! fick en liten tår när jag läste inlägget nedan!!!!



MASSA KRAMAR

2010-12-17 @ 11:57:40
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0