Shapin' me up for the good times, baby

Publicerat: 2010-12-29 Kl: 21:55:06 | I kategori: Allmänt


Om jag inte svarar på kommentarer så är det för att...jag inte ser när jag får några!
Vad tusan! Blogg.se, ska det vara så?
Inte konstigt att det verkar tyst när ni skriver och jag inte ser det.
Nog om det.

Nyårsafton på fredag. I övermorgon.
Vi firar i Stockholm, av den enkla anledningen att det är roligare där än här.
Är det en av oss som har bestämt.
Och det är inte jag.
Dresscode kavaj och jag har på mig... V A D?

Klänning - Svart

En liten LBD är aldrig fel men ack...Så tråkigt.
Beror väl på vem som bär den iofs, nu är det jag och jag känner mig tråkig.
Kanske kan piffas upp med ett gigantiskt halsband eller nåt i håret...

Jättegladpåälsklingensomvägrarfiramedminsystersomdetvarbestämtutanivägosstillfastlandet...
Påsnorkpartaj.

Suck.
Förslag?

Kommentarer
Postat av: Sussi

Tycker minsann den kommer bli fin på dig, piffa du lite med smycken så blir det kalas :-) Hoppas ni får skoj, kram

2010-12-30 @ 09:53:05
Postat av: Anna S

Kanske liiiite sent att komma med klädförslag nu, typ.

Men happy nytt år sötis som är i Sthlm.

Puss Anna

2010-12-31 @ 22:28:05
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0