Shake it off

Publicerat: 2010-08-03 Kl: 00:24:36 | I kategori: Allmänt


 

Har fått lite fina mail och sånt, och vet ni - jag är inte bitter!
 Inte förvånad, inte särskilt upprörd - vi har haft samma problem (att han sticker så fort något/någon annan lockar) i 1,5 års tid och det är faktiskt enbart jag som kan skylla mig själv - är en obotlig romantiker som tror att KÄRLEK kan lösa alla bekymmer!


Och vet ni en sak till - det tänker jag fortsätta att tro!
Jag tror att kärlek finns och blir över till alla människor, att den kan försätta berg och att den till sist övervinner allt!
Jag tror också att den som leker med andras känslor, velar, inte vet vad man vill, den som tror att förhållanden är något som är ena partens ansvar medan man själv koncentrerar sig på annat och lever dubbelliv - det är den (han!) som blir olycklig till sist!

Så nog om det, vad tycker ni om kuddarna ovan?
Behöver piffa lite i gamla lägan, innan det letas nytt framåt hösten...


Tur att jag har världens bästa vänner och familj!
Utan er hade jag varit en blöt fläck på marken.

Kommentarer
Postat av: P

har man hittat det bästa så håller man fast vid det. puckokille!!!

2010-08-03 @ 08:37:29
URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: Petra bloggar

Men TIME OUT!! Har jag missat nått??



Vad händer? Eller det fattar jag ju!



Va fan! Sicken idiot han är som bara manglar över en pingla som dig (!) är han både dum och blind så är han kanske inget att hänga i julgranen.



Förstår att det gör ont, men va fan- när du hittar mannen i ditt liv så kommer du vara äckligt glad över att just H sumpade sin chans!



Kramar om

2010-08-03 @ 09:10:50
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: ♥ Anna S

Gillar den rosa kudden.

Tror den passar in hos dig också eftersom du är lika sockersöt!



Hörra visa bilder på ditt nya Pippi-hår nu!



Kramen

2010-08-03 @ 15:11:54
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0