Oh no, not I.... I will survive!

Publicerat: 2010-08-04 Kl: 16:27:10 | I kategori: Allmänt





Imorgon bär det av till frisören Anders!
Ska färga av, lägg i nyanserande färg + göra slingor, om jag får som jag tänkt...
Har bara pratat med honom på telefon och han var väl inte jätteglad åt mitt tilltag att bli kolsvart och sen ta bort allt igen! :-D
Struntar jag i, känner inte igen mig själv i spegeln, det här är resultatet av vad någon annan tyckte var snyggt och JAG vill vara den JAG är för första gången på ett halvår!
Me myself Cissi!
Bring it on baby!!!

Sen får jag väl gå hem och lägga i Polys extrablonda slingor efteråt, de brukar vara så jäkla fega...
Men färga av det helt själv vågar jag faktiskt inte.
Pippi är stark men inte nån hot mama!

Kraaam

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Men pluttan då, trodde att det var mer tåga i dig än att du färgade håret för någon annas skull! va va va?!!!



ORDNING PÅ DIG KVINNA!!



;-)



Kram på dig sötnöt och show us some blond fab glamour later ok!

2010-08-04 @ 17:32:25
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0