I tumbled down a hill into a cemetery, I shouldn't have to tell you it was freakin' scary

Publicerat: 2010-08-18 Kl: 22:12:15 | I kategori: Allmänt


Alltså, jag har bara ett sånt behov av att ringa och säga förlåt ikväll, för allt jag har gjort honom, haha, snälla skriv massor av kommentarer om hur dålig idé det är för det är väl ingen bra idé va....???
Han lämnade ju mig, han skiter väl i ursäkter?
Och det var ju inte bara jag, så jag kommer ju att må dåligt om jag inte får förlåt tillbaka?
Eller kommer jag att må bra av att lätta på bördan?
Kan man skriva ett förlåt-sms så nära inpå utan att han tror att det betyder ligga?
Eh..

Update: AnnaAnsoBlogg, för fan, du är väl en Icequeen???
SAVE ME!!!

Update 2: Tack till Mia för värdefulla överlevnadsstrategier!
Också tack till min vän Sussi som blev jättejättearg för mitt tänkta tilltag och skällde så att jag nästan började gråta.
Tough love, baby!

Resten av er var väl sådär på råd, får jag säga... ;-)

Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Ring inte!!! Ok?! Lägg ifrån dig telefon, stäng av den för guds skull och gå & lägg dig. Imorgon kommer du vara glad över att du inte ringde!



Nu säger vi så! Godnatt med dig! =)

2010-08-18 @ 22:32:12
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Oh no! 14 timmar, fan det är långt alltså!



Du får ge bort mobilen till en kollega under natten och säga att han/hon inte under några som helst omständigheter får ge den tillbaks till dig förrän på morgonen! Deal? ;)

2010-08-18 @ 22:39:17
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

Noooooooo säg att du inte ringde, sms:ade, mms:ade eller nått annat i den stilen!!!

Face it - han är inte värd det what so ever!

Singelfjant är vad han är!



Puss

2010-08-19 @ 10:15:09
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

SORRY att jag inte såg detta i tid, du borde få mitt nummer så ska jag tala om ett och annat för dig om du ens tänker tanken igen!!



SHAPE UP!



pusskram

2010-08-19 @ 18:38:03
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0