Doctor, there's something wrong with me, my health is not all that it used to be... My heart is out of beat, I got chilblains on my feet. My eyesight's getting dimmer, I can't see!

Publicerat: 2010-08-30 Kl: 16:24:21 | I kategori: Allmänt


...Eller rättare sagt ligger jag hemma med 39 graders feber och njurbäckeninflammation.
Fick ont i ryggen i lördags, igårkväll blev smärtan olidlig, febern kom i natt.
Den kompetente läkaren på Wisby Södra VC:
"Du skulle ha kommit in tidigare!"
"...Jag började känna av det i helgen, har inte känt av någon UVI alls..."
"Amen dåså dockan! Vad vill du då ha för behandling? Finns så många sorters antibiotika här att välja på!"

Tips: Tala inte om att du är vårdpersonal när du samtalar med din doktor.
Tips 2: Gå till någon som har nån jävla koll.

Kul att styra upp sin egen behandling när man inte kan stå rakt!
Nu ska jag krypa ner och bli uppassad, tänkte jag.

Kraam

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Men vad i helsikke!



Nåja, krya på dig raring :-) Shoppade du i sthlm eller vad hade du för dig?



KRAM

2010-08-30 @ 21:14:05
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Petra bloggar

men åååh haru fått snosa lite på en sån där söt liten skrynklig sak :D



Vad shoppade du? du visar ju aldrig sur



;-)



pussen

2010-08-31 @ 20:56:39
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: ♥ Anna S

KRYA PÅ DIG BEJBI!!

Tror du ljög när du kommenterade hos mig sist.

Morfars morbror... fullt upp... Eller?

2010-08-31 @ 21:56:50
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Petra igen

Men vad fasen gjorde du i stockhol

sa du???



Shame on you if you fool me once

shame on me if you fool me twice



eller? Suck kvinna, han måste vara magisk som kan få dig i fällan igen?! Eller vad hände?



Pusskram

2010-09-01 @ 11:38:08
Postat av: SOFIE

Men näääääääääääääääääääääääej ajajajajaj vad har du drabbats av, låter helt olidligt och fruktansvärt och åh gud nu påminde du mig om att jag kommer bli tvungen att få ont någon gång vid jul då the lunatic i min mage måste ut o aj o aj ao aj.. men åhh..suck på mig den här kommentaren skulle ju handla om DIG!



;)



Puss o kram

2010-09-03 @ 13:43:04
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0