'Cause I brake for brunettes, blondes in Corvettes & redheads I stop on a dime

Publicerat: 2010-08-19 Kl: 01:18:27 | I kategori: Allmänt



Hm.se



Hittar inte mycket höst- och vinterkläder online just nu, det verkar mest kretsa kring ponchos och skinnshorts.
Skinnshorts, verkligen? Oh in Visby you won't, om inte kärringarna på Ica Maxi ska sätta i halsen.
Det enda i skinn som jag kommer att dra på mig i höst är möjligen handskarna ovan.
Men det där med vitt stickat har fastnat på näthinnan, och vet ni vad som gör sig vääääldigt bra till vitt stickat?
Skinnboots och läderdetaljer... Och MÖRKBRUNT HÅR!!!!!

Åh, denna frisörångest.
Räknar ned.

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Jag ser mig dig framför mig, i vit poncho, svarta skinnshortrs och skinnhandskar och platinablont hår på Ica-butiken - grrrr!



Det är ju superkul att du börjat blogga så intensivt igen!



P&K

2010-08-19 @ 10:23:28
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Petra BLoggar

HOJ SWEETIE! HUR HAR DET GÅTT????????



VA VA VA??? :D



iiih! spännande

2010-08-19 @ 18:36:38
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0