Baila morena

Publicerat: 2010-08-05 Kl: 14:07:46 | I kategori: Allmänt





Har jobbat natt och hann inte sova innan jag skulle träffa mannen i mitt liv - Frissan Anders!
Inte gay men fru och barn, jag kollade.
Därav lite sliten look, men hey, it's fashion.
Jag fantiserade om guldblonda lockar, det blev ju platt fall!
Tvingade honom att göra två blondortvättar - han ville inte röra det alls först, då det var svart och färgen hade adderat, dvs "limmat fast" sig i stråna.
Han fönade det torrt, jag konstaterade att jag hellre dör än går runt med urtvättat bajsbrunt, som han föreslog att jag skulle göra i 6 veckor innan nästa besök!

No way Mr sway - övertalade honom till att slinga åtminstone överhåret, och vi blev båda rätt nöjda med resultatet.
Fick sen spela på min kvinnliga list och hur mycket han gillar att ha mig i salongen...
Och nästa tid för totalslingning är bokad till om två veckor.
Yes!

Om två till tre omgångar sling till, tror min Anders att håret ska kännas blont.
Till jul är jag bimbo igen om jag vill - allt enligt mannen i fråga ;-).

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Haha, du är ju för härlig du!



Bitch blond is da shit ;-)



pussen

2010-08-05 @ 15:09:09
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0