The Judgement Day

Publicerat: 2009-11-30 Kl: 20:13:31 | I kategori: Allmänt


Världens sämsta entré i bloggvärlden.
Har inte fått tummen ur att göra ett enda inlägg, detta trots att jag har varit ledig hela dagen.
Why?
Jag har klippt mitt hår.
Jag har KLIPPT mitt HÅR.
Min stolthet och stora kärlek i livet når numera axlarna.
Är så deprimerad att ingenting spelar någon roll.
Ska åka hem till mitt pucko nu...
Funderar allvarligt på att äta chips trots att det är måndag och allt.




Sofie!
Imorrn blir det Sofie-dag här på cinnia.blogg.se!
Då ska jag lära mig att länka till din blogg, ska skriva en massa fina saker och göra hjärtan och allt sånt där skit!
Jag är en icequeen utav dess like men jag faller som fan för smicker... ;-)
Ask Mr Pucko.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du har mycket att leva upp till nu när Sofie tipsat om din blogg :)

2009-11-30 @ 20:57:49
URL: http://carromeller.blogg.se/
Postat av: Ann

Det hänger på håret...;) ska bli superspännande att följa din blogg har ju läst dina underbara kommentarer hos Sofie =)

2009-11-30 @ 22:12:26
Postat av: Anna-panna

Va ju tvungen att kolla in här efter att Sofie meddelat på sin blogg att du börjat blogga. Ditt namn har aldrig fastnat på min näthinna förrens för ett par dagar sedan då jag fick mig en dänga (& ett gott skratt) bland kommentarerna hos Sofie! ;-)

2009-12-01 @ 09:42:45
Postat av: SurCissi

Ann, tack, ska försöka uppföra mig, vill ju inte att Sofie ska bli besviken.

Hehehe.



Anna-Panna!

Börjar det hagla hatkommentarer så vet vi vart de kommer ifrån... I can see your IP-nummer...

Närå.

Härligt att du hälsade på.

2009-12-01 @ 11:47:16
Postat av: Anna Söderberg

Jaha, vad spännande det här ska bli nu då.

SurCissi bloggar :)

Känn ingen press nu när Sofie lovordat dig så :)

See you later!



Tjing!

2009-12-01 @ 11:58:57
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Anna-panna

Nejdå, hatisk är jag inte, så några hatkommentarer lär du inte få av mig! :-)

2009-12-02 @ 12:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0