ALL IN BABY!

Publicerat: 2009-12-26 Kl: 10:50:09 | I kategori: Allmänt




Detta inlägg skapades på en toalett 18.56 igår.
Första glaset vin var knappt påbörjat.
Sen fick vi bråttom...
IIIIN I DIMMAN för fy TUSEN vilken kväll alltså!
Absolut topp 5 av krogkvällar, inklusive 2 telefonnummer på fickan, en borttappad plånbok och väldigt selektiva minnesluckor idag.
Då kör vi ikväll igen då!

Är ni med?


Uppdatering:
Nä, ni var inte med överhuvudtaget...
Sitter här och pimplar vin i väntan på övriga vänner som tittar in om 14 minuter!
Med tanke på att jag släpade mig ur sängen kvart över 6 ikväll så är det STRONGT av mig att ta tillvara på min singelstatus även i kväll!
Fast mest av allt vill jag stanna hemma och ringa exet, haha.
Nänä, jag ska inte.
Ses imorrn da!

Kommentarer
Postat av: Sofie

...jag vill höra om du ringde dina två nummer som du fick från juldagen!!! :DDDDD



Party baby!!!!!!!!!!

2009-12-27 @ 12:45:57
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Vad har jag sagt om det där?? INTE ringa exet!!!



Här är det lugn och ro, inte ett glas vin så långt ögat kan nå :)



Tjingtjong

2009-12-27 @ 16:22:55
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Anna-panna

Det är inte vem som helst som klara av 2 party-kvällar på raken, iaf inte när man ligger i sängen t kl 18 efter första! Så helt klart strongt gjrt av dig! :-) Hur gick d på din andra partykväll då?? Nya nr?? Hört nått från dom 2 nr från första kvällen??



Jag lever ju precis så här... Men efter snart 3 år börjar jag bli lite less på d... Eller, less på mig sjkälv & mitt kassa fylle-omdömme! Hahaha.. Jaja, hitills har jag ju iaf aldrig blivit deppig över att nått krog-nr inte hört av sig, bara deppig när vissa krog-ragg inte fattar att d inte ska höra av sig!

2009-12-28 @ 10:19:32
Postat av: Cissi

Haha Anna-Panna, jag fick sån ångest över att fylleragget hörde av sig att jag mådde illa hela helgen, inte bara av bakfyllan :D.

Sen lät jag bli att svara och fick dåligt samvete av det.

Så då skickade jag ett ursäkta-för-att-jag-är-en-dålig-människa-men-det-är-två-veckor-sen-det-tog-slut-med-mit-ex-sms...

Det tog han som en invit och bad mig återkomma när jag var redo för något nytt :-S.

Creepy! Vart är din självrespekt människa!



Åh, det är förjävligt att vara singel alltså!

2009-12-28 @ 18:53:13
URL: http://cinnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0