Terrific Thursday

Publicerat: 2012-03-29 Kl: 20:37:33 | I kategori: Allmänt


Hur lite jag än bloggar ser det i statistiken ut som att samma gamla skara troget tittar in här mest varje dag - hur fint och fantastiskt är inte det?
Ok, ok - det är mest min Anna som kommenterar, men å andra sidan är det långt ifrån fy skam, herregud, hon är ju så himla söt och go att man skulle kunna stänga in henne i källaren... 
(Nejnej, inga planer på detta. Har ingen källare).

Funderar på om det är dax att uppdatera layouten till något vårigare, jag tänker vitt och fräscht och nytt.
Vad tror ni?
Har haft en bissy dag med en hel del plugg, packning och en lång morgonpromenad. Ikväll jobbar jag till 21, det blir då till att kasta mig hem för att ligga i sängen till kvart över - vaknar hysteriskt tidigt hur sent jag än lägger mig så det är lika bra att försöka vara utvilad innan helgen!
Gör ett nytt försök i joggingspåret imorrn, satsar på att komma under 25 min på 5 km innan juni månad.
I nuläget tar det drygt en halvtimme.

ÅÅÅh jag vill berätta EN MASSA grejer för er!
GAAAAAAAAH! Så jobbigt att inte veta vems ögon det träffar...
Alla inlägg blir halvfesiga & tråkiga!
Vad ska jag göra? Sätta lösenord? Skaffa hemlig blogg för speciellt inbjudna?

Back to work! Eller out from work, rättare sagt.
Hörs imorrn!
Pussiluss

Kommentarer
Postat av: Anna S

Haha, ja jag är som värsta stalkern som liksom är här hela tiden och skriver :).

Stäng in mig i källaren (läs din lägenhet) i sommar. Bara gör't!

Sov gott nu och sov liiite längre än till halv 5 eller när det är du vaknar!

PUSS O KRAM

2012-03-29 @ 22:07:56
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Anna S

Asså nu har jag beställt Dermalogica från Jersey Beauty Company.

Om det strular eller om jag får betala tull eller nått kan du vänta dig en faktura :).



Haglar i storstan nu.

Sol och ljumma vindar på ön?



Puss

2012-03-30 @ 13:35:21
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Ulrika

Bag hänger också här dagligen men är sjukt dålig på att kommentera.

Stäng in Anna en stund du, bara jag får tillbaka henne sen:).

2012-03-30 @ 21:18:43
Postat av: Emma G

Jag är oxå här och kikar nästan varje dag. Men är jättedålig på att skriva en hälsning!



Så nyfiken man blir!!!! Vill veta ;-)!!



20 juni anländer jag till din lilla ö för att fira midsommar.



Kram

2012-03-30 @ 21:40:12
URL: http://emmitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0