Silicea

Publicerat: 2012-06-20 Kl: 13:16:24 | I kategori: Allmänt


Äter sen en knapp vecka tillbaka Silicea Original. Främst för håret, som ska växa fortare och bli starkare med mindre kluvna hårtoppar. Mjaaa, det där med hårtopparna hade kanske funkat bättre om jag inte blekte det...
På förpackningen utlovas sidoeffekter som starka naglar, fräsch hy och färre rynkor; JA tack!
Beställde en månadsprenumeration från Vitaminvaruhuset, kändes mest vettigt då det såklart krävs en längre period för synliga resultat.
Naglarna känns redan starkare men det är säkert placebo.
Har ni testat? Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag åt det här när jag var 14-16år och då hade jag "guldlockar" ner till midjan och alltid franska naglar, så nog fungerade de alltid! Önska verkligen att jag ahde ett UNS fåfänga kvar så att jag skulle kunna orka prioritera att fixa mig lite emellanåt...

2012-06-24 @ 20:47:52
Postat av: Sara - Thaison

Det där låter som något jag skulle prova. Har inga problem med hårda och långa naglar men däremot så vill håret inte växa ut igen. Dum som jag var klippte jag av mitt långa och självklart ångrar jag mig nu. haha, lätt att vara efterklok.

2012-07-09 @ 08:22:26
URL: http://sara-thaison.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Hörru, hur mår naglar och hår nu då?
Ja, hela du förresten :)

2012-07-11 @ 09:35:50
URL: http://mammatillgry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0