Buzzador

Publicerat: 2012-06-19 Kl: 17:44:09 | I kategori: Allmänt


Fick ett Buzzador-paket på posten med nya Flux Fresh en masse.
Stora flaskan behöll jag själv, de små delades ut till släkt & vänner.
Utöver den höga flourhalten, har Flux tillsatt neutraliserande odörsämnen som ger en fräschare andedräkt i sin nya flaska.
What's not to like? Undrar jag och ger tio Cinnior av tio möjliga.
Har alltid köpt vanliga Flux innan, på inrådan av min tandläkare.
Kommer definitivt att välja den här upphottade varianten i fortsättningen!

Kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till Anton

Jag gillar den. Den bränner inte i munnen. Mild god smak. Denna kommer jag köpa också. En vän till mig buzzade denna :)

2012-06-19 @ 20:22:45
URL: http://lindasvardag.wordpress.com
Postat av: Anna S

Good tips!

Listerin fräter ju sönder hela munnen :(.

2012-06-19 @ 23:20:29
URL: http://Http://ansobloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0