Super hero

Publicerat: 2012-03-19 Kl: 10:03:57 | I kategori: Allmänt


Vad är ditt namn som Superhjälte?
Nej, menar inte att du ska aktivera nån app på Facebook. Om DU får bestämma?
Vad heter din inre Superwoman och vad har du för superkrafter?
Jag heter Laura Love.
Mitt hjärta är så stort och mjukt att jag låter småbarn i parken använda det som hoppborg.
Jag kan bota allt från huvudvärk till svåra sjukdomar med enbart kärlek och när människor vistas i min närhet släpper de omedelbart känslor som hat, avundsjuka och misstänksamhet, för att bli lugna, empatska och kärleksfulla.
Herregud, jag borde kunna fixa världsfred!
Kom igen, vad hade ni velat ha för superpowers? Och varför?

Kommentarer
Postat av: Anna S

Shit, jag är superdålig på sånt här.

Men jag är nog Anso the Superfriendmom. Japp.

Heppåre.

2012-03-19 @ 15:06:29
URL: http://ansobloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0