Ang glossybox

Publicerat: 2012-03-04 Kl: 19:58:04 | I kategori: Allmänt


Kan inte kolla IP-nummer från Iphonen, även om jag gissar vem det var som frågade om glossyboxen ;).
Den kostar 139;- per månad, man kan avbeställa när som helst, du får fylla i en profil och tanken är att produkterna ska matcha dina lämnade uppgifter.
Det mesta är prov- eller resestorlekar, men som det verkar som att det skickas med en fullstor produkt i varje låda. Ang. värdet får man definitivt produkter som överstiger det man betalar, men är man väldigt noga med kronor och ören är det nog bättre att ta sina hundrafyrtio riksdaler och köpa en produkt man verkligen vill ha varje månad. För sådana som mig, som älskar att testa nytt, är det ett litet himmelrike!
Som ett exempel låg prov-krämerna i min beställning båda över 1000-lappen i fullsize. Hade aldrig köpt en sådan burk - men testar gärna!
Brazilian peel kostar 850 spänn för en förpackning om fyra sprutor- jag fick en spruta och bara den översteg alltså summan av månadens prenumeration. Great, va!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Hallå hallå ip-numret KAN ha kommit från min ipad. KAN...

Aha, då går jag väl in och beställer en sån prenumeration då.

Du lät liksom övertygande!



Puss i knävecket

2012-03-05 @ 09:31:07
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Anna S

Beställt!

2012-03-05 @ 10:52:04
URL: http://ansobloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0