Evening

Publicerat: 2012-01-06 Kl: 22:11:56 | I kategori: Allmänt


Med tanke på hemliga Annas kommentar i inlägget under om att Flokatis luddar är jag rätt glad att den i sista stund visade sig vara slutsåld!
Det blev istället en vit rya från Ellos. Oh my glamorous life.
Har jobbat hela dagen, fikat med min syster och blivit bjuden på middag ikväll så jag är mätt, underhållen och nöjd. Mer än mätt förresten, satte i mig en halv brieost med honung efter maten, gud vad gott!
Mitt liv är en enda matorgie just nu.
Är så trött att ögonen går ihop här men vi hörs imorrn.
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh men jag tyckte mattan var underbar.. man vill liksom lägga sig på den och snurra in sig som en koldolme!! :D

2012-01-07 @ 11:22:13
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0