Come on join the joyride

Publicerat: 2012-01-02 Kl: 21:49:18 | I kategori: Allmänt


Många nya läsare har hittat hit!
Har fyrdubblat antalet på tre veckor.
Kan inte för mitt liv förstå varför, men ni är så himla välkomna att stanna!





I bloggen 2012 kommer ni att få följa...




MIG!

Och mitt nya arbete med det enorma lönepåslaget, alla framgångsrika studier, den otroliga lottovinsten, den fantastiska nya bostaden, den underbara och lyckliga familjebilden och naturligtvis alla drömprinsar som står på rad och viskar och ler och trugar och ber.

Hope you enjoy it, I sure will!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha.. Fasen så spännande det ska bli!!

Ja alltså.. Man kan ju inte direkt läsa i bloggen om flytt å uppbrott, hur allt slutade.. Ferm free to scream it out om du vill.

Tandvärken är så gott som borta, den har istället gått över i bihåleinflammation. Wiiieeehooo!!! NOT!

Ja vet hur det är att flytta hem preliminärt, fyyyy.. Ja bodde hemma 5 mån innan ja träffa min sambo. Uj uj uj..

Mammor i all ära, men privatliv va e de?

Puss schnyyyyggo!

2012-01-02 @ 22:12:42
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/
Postat av: Kattis

Jag är helt klart här för att stanna! :D

Kram



P.S. Du är så j-la snygg!! D.S

2012-01-02 @ 22:14:57
URL: http://bitsandpiecesofabird.blogg.se/
Postat av: Emma G

Det är väl inte konstigt att en pingla som du får många läsare!

En enda kik här på bloggen och man var fast!



2012-01-03 @ 22:33:56
URL: http://emmitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0