Reflections

Publicerat: 2012-02-20 Kl: 19:25:40 | I kategori: Allmänt


Är så trött ikväll, efter jobbet tog jag en snabb promenad (ner till solariet, hrm, jag vet, fyyy! Men humöret stiger med 100%. D-vitaminbrist?). Hem och duscha och ungefär där sprack alla kvällsplaner. Kroppen säger inte bara ifrån, den skriiiiker ba LÄGG DIG NER!!! Så jag lydde snällt och ligger nu, 19.05, nerbäddad i sängen.
Huvudet dunkar, hjärtklappning, yr, törstig, ögonen går i kors. Stroke - eller ren jäkla utmattning efter att ha jobbat för många dagar på rad, varav långpass 8-21 både den här helgen och förra... När klockan ringde imorse bad jag en bön om att den skojade.
Så jag ska ligga här och slötitta på film tills jag somnar, och sova tills jag vaknar. Jobbar som tur är kväll imorgon...
Måste visa min spegel. Like it, Anna?
Puss & godnatt


Kommentarer
Postat av: Anna S

Jag tycker att spegeln är snygg!

Den känns bekant på nått sätt! Hmmm.



BRA att du ska sova!

Sova är bästa medicinen!

Att sova tills du vaknar säger du!

Brukar du sova tills.... nått annat annars?!



Avslutar varje mening med tropstecken!



Puss!

2012-02-20 @ 19:38:21
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Johanna

Nu lugnar du ner dej. Jobba är inte hela livet, pengar behövs ja, men du behövs mer än pengar.

Tro mig när jag säger det hjärtat; det är farligt när kroppen

Inte orkar mera!!! Vila dej nu ordentligt.

Hur mår du annars, bortsett jobb?

Jag ligger å gosar med min stora kille å väntar på att sambon ska komma från jobbet. Men jag tror ögonlocken snart går igen.

Puss

2012-02-20 @ 23:00:23
URL: http://cupcakmamma.blogg.se/
Postat av: Petra

MY godness vilka fönster! SÅ FINT!!! Jag vill se mer av lyan :-)



PUSS Å KRAM

2012-02-21 @ 19:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0