It doesn't mean I'm lonely when I'm alone

Publicerat: 2012-02-15 Kl: 20:20:21 | I kategori: Allmänt


Missade att gratta er på alla hjärtans dag, men äsch, på Gotland firar vi varje dag.
I alla fall här. På tranhusgatan. Hos mig.
Ikväll bjuder jag mig själv på mörk choklad och vaniljté framför Sveriges Mästerkock.



Dagens cheesy-but-true

Länge sen vi pratade ordentligt nu, hur mår ni?
Vad gör ni? Cupcakeeeeen? Emmanita? Ida? Friska?
Jag är mitt inne i min crazy jobbperiod med 15 heldagar på rad.
But I feel gooood! Dududududu.
So nice, so nice, wa wa wa waaaaow!
Vi har mycket snö, jag har hittat ett matbord från The home, nyss ringde min bästis och bjöd ut mig på brunch, min Iphone är ännu inte lagad, jag har brännsår på tungan orsakat av rostade hårda melonkärnor, min kvällspromenad gick längs havet, Carl Philip har inte ringt ännu och jag är så trött att ögonen går i kors.

Ni då?

Kommentarer
Postat av: Emma G

Hej hej!!

Här kom vi hem från Chile för en vecka sedan. Efter det har det gått i ett!

Uppackning och tvätt, gipsborttagning och arbetsterapi för handen, matstart för lilleman, tandläkare möten mm. Men framförallt har jag kommit igång med min TRÄNING! Just nu känns det ganska underbart!



Imorgon ska vi ha babysim premiär, det blir spännande!



Och du, Carl Philip har nog fullt upp med att ha koll på storasyrran

2012-02-15 @ 22:33:15
URL: http://emmitas.blogg.se/
Postat av: Kattis

Gillar dagens cheesy-but-true! Kanske just för att det är cheesy-but-true hahahaha.

Ledsen för dåligt kommenterande... Skyller på eeeeeh...dåligt omdöme ;-)

Puss

2012-02-16 @ 09:23:16
URL: http://bitsandpiecesofabird.blogg.se/
Postat av: Anna S

Tjena hej.

Sjukdag nummer 4 för Nathalie och sjukdag nummer 3 för mig. Hej hopp vad roligt!

Bordet... länken... The home... eeeh?

Puss

2012-02-16 @ 09:50:47
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Johanna

Men hej min pudding!

Ja ska precis sätta tänderna i en bit lax efter en timme med powerwalk å lite styrka på det.

Jag är hemma, sjukskriven, detta är min 2 vecka. Utbränd, stressad, störd.. Kalla det va du vill. Jag säger huvudvärk, yrsel, gråt, gråt, onda axlar/ nacke, ingen matlust m.m

Men jag har vidtagit åtgärder.. Hur mår du?

Grattis till lägenheten babe.

När får ja komma? Kan behöva lite gotländskt sällskap nu.

Puss

2012-02-17 @ 12:04:13
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0