Kill your darlings

Publicerat: 2012-04-11 Kl: 13:40:43 | I kategori: Allmänt


Ni vill inte se kontoutdraget från mina inhandlade skönhets- och hårprodukter.
Eller det kanske ni vill, men inte jag...
Hur som, det finns andra saker som har blivit viktigare att lägga pengar på, typ el (ja ni skulle väl inte tro mig där när ni hälsar på, 16 grader imorse men jag Vägrar att höja, roligare saker kan man lägga pengar på! Ta med en extra tröja!).
Så himla irriterande att produkterna på bilden sammanlagt kostade mindre än hundralappen och mitt hår... Har aldrig varit mjukare.
Funkar för min kompis också, testa ni med vettja.


Kommentarer
Postat av: Anna S

Okej. Det får bli inköp av ovanstående när mina dyyyra produkter tar slut.

Puss

2012-04-12 @ 22:02:44
URL: http://Http://ansobloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0