Sleepy head

Publicerat: 2011-03-19 Kl: 16:49:24 | I kategori: Allmänt


Avsaknaden av spännande inlägg beror på avsaknad av ett spännande liv.
Idag har jag haft sovmorgon, sovit ett par timmar på lunchen, tackat nej till en fikadejt hos en väninna och mest bara slöat i soffan.
Vi är trötta, sjuka och matta, både jag och min älskling.
Jag har ont i haslen och hela kroppen skriker efter minsta möjliga ansträngning. Så har det varit i flera veckor.
Dagens ansträngning bestod av en långpromenad i den strålande vårsolen. Fan-tas-tiskt!
Och kvällens planer är, tja, titta på film, elda i brasan och äta godis låter bra.
Vad sägs om att sova efter det?


Nya cravings.

Kommentarer
Postat av: Sofie

ehhhhhhhhhhhhh?



preggo?



;-)

2011-03-19 @ 19:22:51
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: ♥ Anna S

Exakt. Eru på tjocken eller?

Nathalie har iofs också craving på kaneläpplen o hon är då inte gravid.

Puss

2011-03-19 @ 19:34:00
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0