Apples & Raisins

Publicerat: 2011-02-09 Kl: 14:15:57 | I kategori: Allmänt


 
Utmärkt marknadsföring, Nestlé. En variant med Hello Kitty och en med Nicke Nyfiken.
Försökte pracka på honom den rosa förpackningen utan minsta framgång...

Efter 40 minuters promenad enkelväg (har alltså gått i nästan två timmar) till närmsta affär är jag helt slut!
Skrutten har sussat i vagnen och vaknade första gången lagom till att vi klev in på ICA.
Oj, vad han var shoppingsugen!
Egentligen skulle vi ju bara ha mjölk och Bregott.
Två små pekböcker och en kartong med russin & torkad frukt-mix lyckades han lura till sig.
Pust, jag är en svag själ.
Först hade han siktet inställt på något betydligt sötare så jag kände mig märkligt nöjd när vi kom ut utan godis...
Men med en massa andra saker, ju?
Jag är officiellt hjärntvättad!
Oj, så manipulativa de kan vara.

Nu väntar vi på Lotta & tjejerna.
Muffinsen är klara, killen är matad och jag är... färdig för sängen.

Kommer osökt att tänka på den här :-).
Kramis!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Du, jag struntade i att åka över idag.

Bakade mina egna ist :-p

Men till våren blir det nog en tur till Ön..

Då kanske det finns nybakta kladdkakemuffins?



Och du, jag fasar för att gå och handla med min Gry när hon blivit så pass gammal.. Hur står man emot?!

2011-02-09 @ 16:40:25
URL: http://mammatillgry.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

HAHAHA! Vad underbart listig han är! :D



2011-02-09 @ 20:19:01
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0