Curious George

Publicerat: 2011-02-08 Kl: 09:15:40 | I kategori: Allmänt






Här försvinner min ost&skink-knäckis med fransk senap.




Här är herrns utbyte. En halv ostlimpsmörgås...
"Vassegooo Nenna!"

Gormorgon!
Här startade dagen seeegt tidigt i morse.
Vi är förkylda & trötta allihop - den minsta killen har bökat hela natten för att slå upp sina blå 05.12.
Pappa gick upp med skrutten och jag somnade om en liten stund.
Nu har pappis åkt till jobbet och vi slöar framför Nicke Nyfiken.
Han börjar ju bli trött nu... Bah!

Kaffe och Rosenrot på det här så vaknar vi nog till!
Ska byta till Pippi, hörs sen!
Kramis

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha, men du skicka hit den där halva mackan, tuva vägrar vara någon annanstans än på mig och jag är HUNGRIG!!!!!!

2011-02-08 @ 12:48:50
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: ♥ Anna S

Jag ÄLSKAR att läsa om andra som har morgonpigga barn, ääälskar :).



Puss på dej Nenna

2011-02-08 @ 20:27:28
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0