Jelly Kiss

Publicerat: 2011-02-26 Kl: 13:32:38 | I kategori: Allmänt




God eftermiddag mina damer!
Snabb uppdatering innan vi ska ut och testköra lånebilen.
Hela vägen till min systers café ute på landet närmare bestämt!
En semla och en stor latte skulle passa perfekt idag.

Bjuder på ett smakprov från Isadoras nya "Jelly Kiss".
För dem som tröttnat på klistriga glans, som jag!
Men inte vill ha den heltäckande tantkänslan som många läppstift ger.
Jelly Kiss är den perfekta medelvägen som ger krämig läppbalsamkänsla förenat med en gnutta färg.
På de (väldigt dåliga) bilderna bär jag färgen "Bare bliss".
I hylsan ser den alldeles för varm ut för min hudton men jag hade läst så många positiva recensioner att jag var tvungen att testa.
Mycket riktigt, på läpparna blir den väldigt naturlig och "barely there" men ändå fräschare än ett ofärgat glans.
Ska köpa på mig den rosa nyansen "Pink Parfait" också - lär bli välanvänt i vår & sommar!

Hur som haver, hoppas att ni har en skön lördag!
Kramis!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Fasiken, det är ju nåt sånt där jag är ute efter..

Hallå! Mammapeng å shopping = NO NO!

Du får inte komma med sånt man kan få sug på. Iaf inte sånt som kan shoppas för pengar :-p

2011-02-26 @ 21:41:55
URL: http://mammatillgry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0